VACATURES

  • Functieomschrijving

    Word jij gelukkig van een baan als Logistieke auto bezorger bij een groeiend bedrijf in de catering branche? Dan ben jij misschien wel de harde/slimme werker die wij zoeken bij Karsten & Kuiper.

    Logistieke auto bezorger

    Wat ga je doen? Karsten & Kuiper is de vaste cateraar bij veel toonaangevende locaties in Den Haag. Denk hierbij aan het verzorgen van bruiloften, diners, vergaderingen en congressen. Daarnaast verzorgen we ook nog veel catering op externe locaties. Hierdoor komen we op veel verschillende plekken in Den Haag. En daar hebben wij jou voor nodig! Aan jou de taak om samen met de logistieke planner ervoor te zorgen dat alles op de juiste locatie komt en weer wordt geretourneerd.

    Hoe ziet jouw dag eruit?

    Een dag van tevoren wordt de planning door de Manager Logistiek gemaakt en bereid je samen de dag voor. Het schema van de routes is dan bepaald en je weet wat je de dag daarna te doen staat. Op de dag zelf zorg je dat alle materialen en vers gemaakte producten voor de verschillende partijen zijn verzameld. Dit rol je daarna naar de bus. Vanaf dat moment draag jij zorg dat de kwaliteit van de producten wordt gewaarborgd en je op de juiste tijd levert bij de klant. Daar draag je zorg voor een prettig contact en kwalitatieve afhandeling. Verder op de dag rijd je nogmaals enkele ritten om de thermoboxen met servies van de vorige dag op te halen bij de klanten en focus je wederom op de voorbereiding van de volgende dag.

    Wat kun je van ons verwachten?

    • Een afwisselende baan in een enthousiast bedrijf waar ruimte is voor jouw ideeën en persoonlijke ontwikkelingen;

    • Voldoende doorgroeimogelijkheden door de snelle groei van het bedrijf;

    • Bezoeken aan de mooiste plekken van Den Haag;

    • 24 vakantiedagen plus 4 extra dagen per jaar op basis van 40-urige werkweek en vakantiegeld;

    • Salaris van €2.371,20 bruto op basis van een fulltime werkweek.

    Secundaire arbeidsvoorwaarden:

    • Budget voor professionele ontwikkelijking;

    • Dienstreizen vergoeding;

    • Flexibele werkuren;

    • Kerstpakket;

    • Bedrijfsfeesten;

    • Personeelskorting;

    • Productkorting werknemers;

    • Reiskostenvergoeding

    Wat vragen wij van jou:

    • Je bent in het bezit van een rijbewijs B (BE of C is een pré);

    • Geen 9 tot 5 mentaliteit en flexibel;

    • Je streeft naar verwachtingen overtreffen;

    • Je bent representatief en gastgericht;

    • Je weet hoe je onze verse producten zorgvuldig transporteert en retourneert;

    • Geen problemen met het verrichten van fysieke werkzaamheden;

    • Je hebt een open en persoonlijke houding;

    • Ervaring in een logistieke functie is niet nodig, maar een pré;

    • Je bent fulltime beschikbaar.

    • Daarnaast zoeken we iemand die de kwaliteit en standaarden kan verbeteren.

    Hebben we je interesse?

    Ben jij enthousiast geworden over deze functie, heb je serieuze interesse en voldoe je aan bovenstaand profiel, stuur dan een e-mail met je CV naar melvin@karstenkuiper.nl.

    Heb je vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 070-2210344.

    Soort dienstverband: Fulltime 40 uur

    Vergoeding: 2.371,20 per maand

  • Functieomschrijving

    Zoek jij een afwisselende baan met verantwoordelijkheid in de horeca? Houd je er van om initiatief te nemen, ben jij flexibel en vind jij kwaliteit belangrijk? Dan is dit een mooie functie voor jou!

    Event supervisor Karsten & Kuiper

    Wat ga je doen? Karsten & Kuiper is de vaste cateraar bij veel toonaangevende locaties in Den Haag. Denk hierbij aan het verzorgen van bruiloften, diners, vergaderingen en congressen. Daarnaast verzorgen we ook nog veel catering op externe locaties. Hierdoor komen we op veel verschillende plekken in Den Haag. En daar hebben wij jou voor nodig!

    Aan jou de taak om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt op deze inspirerende locaties. Of het nu gaat om een vergadering van 8 personen of een event met 350 deelnemers, jij zorgt ervoor dat het de gasten aan niets ontbreekt. Je bereidt ieder evenement zelf voor, bent verantwoordelijk voor de operationele zaken op de dag zelf van begin tot einde en draagt zorg voor de afhandeling van het evenement.

    Geen dag is hetzelfde en dat is nou juist het leuke aan deze baan.

    Wat kun je van ons verwachten?

    • Een afwisselende baan in een enthousiast bedrijf waar ruimte is voor jouw ideeën en persoonlijke ontwikkelingen;

    • Voldoende doorgroeimogelijkheden door de snelle groei van het bedrijf;

    • Bezoeken aan de mooiste plekken van Den Haag;

    • 24 vakantiedagen plus 4 extra dagen per jaar op basis van 40-urige werkweek en vakantiegeld;

    • Het salaris zal tussen de €2.350 en €2.800 bruto zijn op basis van een fulltime werkweek.

    Secundaire arbeidsvoorwaarden:

    Budget voor professionele ontwikkeling;

    • Dienstreizen vergoeding;

    • Extra vakantiedagen;

    • Flexibele werkuren;

    • Kerstpakket;

    • Bedrijfsfeesten;

    • Kosteloos parkeren;

    • Mogelijkheid tot promotie;

    • Personeelskorting;

    • Product korting werknemers;

    • Reiskostenvergoeding.

    Wat vragen wij van jou:

    • Je streeft naar verwachtingen overtreffen;

    • Je hebt een open en persoonlijke houding;

    • Je zet altijd de puntjes op de i;

    • Je weet goed te werken in pieken en dalen;

    • Je bent oplossingsgericht en houdt van aanpakken;

    • Je hebt aantoonbare werkervaring in de horeca en je spreekt vloeiend Nederlands.

    Daarnaast zoeken we iemand die de kwaliteit en standaarden kan verbeteren.

    Hebben we je interesse?

    Ben jij enthousiast geworden over deze functie, heb je serieuze interesse en voldoe je aan bovenstaand profiel, stuur dan een e-mail met je CV en motivatie naar Melvin Dekker (melvin@karstenkuiper.nl)

    Heb je vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 070 2210344.

Staat er geen vacature bij die aansluit bij jouw profiel? Je kan altijd een open sollicitatie sturen.

Stuur dan een e-mail met je CV en motivatie naar Melvin Dekker (melvin@karstenkuiper.nl).

Heb je vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 070 2210344.